Introductie

Altijd al willen meebouwen aan een volledig Customer Intelligence platform?

Organisatie

Caiway groeit snel. Een knappe prestatie in een sector met felle concurrentie en sterk prijs/kwaliteitsbewuste klanten. Die mooie groeicijfers komen Caiway niet aanwaaien, maar zijn de optelsom van passie voor klanten, (kei)hard werken, de drive om te innoveren en een gezonde ambitie. Hoe gezond? De komende jaren willen ze 500.000 nieuwe huishoudens op glasvezel aansluiten. Inmiddels krijgt Caiway dan ook het karakter van een big data organisatie. Maar welke insights hebben écht meerwaarde voor klant en organisatie? En hoe richten we ons customer intelligence platform schaalbaar in?

Functie

Als Senior Database Marketing geef je vorm en inhoud aan de customer intelligence strategie. Uiteraard sta je er niet alleen voor, want je bent inspirerend aanvoerder van het ‘virtuele’ customer intelligence team. Virtueel? Ja, want de vier analisten zijn strategisch binnen de operatie gepositioneerd, zodat ze feeling met de business houden. Jij benut je database marketing skills om quick wins te boeken.Doemen er actionable insights uit de big data mist op die marketeers kunnen benutten? Jij duikt diep de data in, verzorgt fact-based rapportages en analyses en evangeliseert het klant-denken. Bovendien help je om de strategie steeds verder te vervolmaken. Je kijkt kritisch naar de inzet van de verschillende tools waarbij je uiteraard verbeterprojecten bedenkt en regisseert. Wat deze rol extra interessant maakt, is onze sterk lokale marketingoriëntatie, waardoor insights uit gebied X niet automatisch bruikbaar zijn in gebied Y. En andersom.

Jouw key verantwoordelijkheden:

  • Thought leader op customer intelligence / database marketing gebied;
  • Aanvoerder en inhoudelijk coach van het ‘virtuele’ database marketing team (4 fte);
  • Formuleren en uitrollen database marketing strategie, inclusief tooling/dashboards;
  • Je interpreteert en analyseert data, signaleert trends en trendbreuken en adviseert over de impact;
  • Je genereert rapportages en maakt selecties.

Functie eisen

Een geboren analist (je werkte al in Excel voordat je kon schaken) met een innovatieve kijk op customer intelligence en het communicatieve talent om die visie over te brengen. Complexe databases en gegevenssets zijn je tweede huis. Je vindt afwisseling fijn en stapt graag weer in de data modder als je uit een meeting over de strategie komt. Misschien heb je een achtergrond bij een corporate organisatie en wil je jouw ideeën graag ‘zonder strak keurslijf’ doorvoeren, waarbij je niet inzoomt op deelaspecten, maar het hele framework (mede) ontwikkelt. Uiteraard combineer je strategische kwaliteiten met passie voor de operatie. Je ziet graag wat er met je insights gebeurt! Leidinggevende ervaring is welkom, maar geen deal breaker.

Wat je in ieder geval meeneemt:

  • WO achtergrond en 3+ jaar relevante ervaring;
  • Relevant staat voor: database marketing, fact-based advisering;
  • Je bent op zoek naar een rol op het snijvlak van strategie en operatie;
  • Sterk samenwerkingsgericht, entrepreneurial, je praat bevlogen over je vak.

Aanbod

Als Senior Database Marketing coach je het virtuele team (4 fte) dat de customer intelligence strategie voor Caiway verder vormgeeft. De setting is informeel en alle deuren staan open, ook die van de directie. Als ambassadeur van customer intelligence denken, heb je veel impact en mag je rekenen op support vanuit de top van de marketingorganisatie. Bij Caiway werken we graag en vaak in multidisciplinaire teams en investeren we volop in je ontwikkeling. Als jij je wilt verbreden of verdiepen, faciliteren we die ambitie!

Inlichtingen

Als je jezelf ziet in deze rol zien wij je sollicitatie graag tegemoet. Mocht je eerst meer informatie willen dan kun je bellen met Elmira van der Schee, Senior Recruitment Consultant op 033-743 00 00