Introductie

Wil jij graag bij een snelgroeiend en dynamisch adviesbureau werken en verder bouwen aan ons merk? Wegens zwangerschapsverlof en uitbreiding van ons team zijn wij per april 2018 op zoek naar een gedreven Marketing- & Communicatie Medewerker.

Organisatie

Cmotions is als adviesbureau gespecialiseerd in het toepassen van advanced analytics en data science op marketing en business vraagstukken van onze opdrachtgevers. Wij ontwikkelen data gedreven business strategieën voor onze opdrachtgevers, maar ook ondersteunen wij hen bij het realiseren of verder optimaliseren van een bestaande strategie. Bij ons werken zo’n 60 gedreven professionals aan diverse hoogwaardige projecten met en bij onze opdrachtgevers, vaak in teamverband met andere Cmotions collega’s. Naast deze dienstverlening zijn we actief op meer gebieden zoals Cmotions Recruitment, The Analytics Lab en Cmotions Academy. Kortom, we zijn altijd bezig onze opdrachtgevers te voorzien van onze kennis en kunde. Onze collega’s zijn stuk voor stuk gedreven, enthousiaste en hoogopgeleide vakmensen.

Functie

Je bent verantwoordelijk voor de tactische marketingactiviteiten van onze advies- en interim tak binnen Cmotions. Je werkt nauw samen met consultants, accountmanagers en MT-leden om als één team Cmotions te positioneren. Jouw bijdrage bestaat voornamelijk uit digitale- en contentmanagement activiteiten.

Tijdelijk overnemen van de volgende activiteiten:

  • Social media en e-mailmarketing;
  • Posts publiceren voor Linkedin, Twitter, Facebook en Linkedin Pulse;
  • Inzichten creëren op basis van Google Analytics, social media en Klipfolio;
  • Het doorvertalen van inzichten naar e-mailcampagnes en content creatie;
  • Het ondersteunen van website optimalisatie;
  • Leveranciersmanagement: onderhandelen en beheren van contracten en budgetbewaking;
  • Bijdrage leveren aan events (o.a. ronde tafelsessies, meet-ups, webinars en externe events).

Deze functie is uit te breiden met de volgende werkzaamheden:

  • De effecten van onze marketinginspanningen verder inzichtelijk maken;
  • SEO/SEA initiatieven uitbouwen en realiseren;
  • Het opzetten en uitvoeren van markt- en klantonderzoeken;
  • Pro-actief meedenken met de commerciële en strategische ontwikkeling van ons bureau.
  • Continu testen, proberen en meten: wat kunnen we nóg slimmer doen. En hoe?

Functie eisen

  • Je beschikt over een relevante afgeronde HBO/WO opleiding;
  • Je hebt affiniteit met het vakgebied data science en advanced analytics;
  • Je hebt minimaal 3-4 jaar werkervaring op het gebied van B2B marketing;
  • Je bent in staat krachtige, effectieve concepten te ontwikkelen en teksten te schrijven voor het online medium;
  • Je bent communicatief sterk en beschikt over uitstekende sociale vaardigheden. Je hebt aantoonbare kennis van SEO/SEA, online marketing en social media.
  • Je bent creatief, hebt oog voor detail en bent initiatiefrijk, je hebt een analytisch vermogen en je bent flexibel;
  • Ervaring met WordPress, Mailchimp, Google Analytics en dashboards is vereist.

Aanbod

  • Een marktconform salaris;
  • Goede overige primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een ziektekostenverzekering collectiviteit en pensioenregeling;
  • Een functie voor gemiddeld 3 dagen per week;
  • Startdatum 1 april 2018;
  • Een dynamische en informele omgeving in een modern kantoor in Amersfoort-Noord;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Ruimte voor initiatieven en ideeën;
  • Een veelzijdige functie met ontwikkelperspectief.


Sollicitatie

Ben je enthousiast geworden over deze vacature? Stuur dan je CV en motivatie (kort maar krachtig omschreven) naar Tino Faulhaber via info@cmotions.nl. Wil je meer informatie of heb je vragen? Bel dan naar 06 15 01 32 38.